http://www.net.hr/webcafe/page/2006/10/06/0106006.html
http://www.vecernji-list.hr/newsroom...47920/index.do
"Najnovija istraživanja su pokazala da konzumiranje THC-a može zaustaviti napredovanje Alzheimerove bolesti."
"Znanstvenici iz Istraživačkog instituta Scripps u Kaliforniji utvrdili su da sastojak marihuane, delta-9-tetrahidrokanabinol ili THC, sprečava propadanje neurotransmitera acetilkolina učinkovitije od komercijalnih lijekova."
"THC je također djelotvoran u blokiranju proteina koji može oslabiti pamćenje i sposobnost razumijevanja kod oboljelih od Alzheimera, objavili su stručnjaci u časopisu Molecular Pharmaceutics."
"Znanstvenici ističu kako bi njihovo otkriće moglo dovesti do uspješnijeg liječenja te bolesti koja je glavni uzročnik demencije u starijih osoba, prenosi"